A turizmushoz kerül a bormarketing

Megszűnik az eddig a bormarketingért felelős Agrármarketing Centrum (AMC), az ezzel kapcsolatos feladatok pedig végre logikusan a Magyar Turizmus Zrt.-hez kerülnek. A szakma kitörő örömmel fogadta a hírt, nekem viszont szinte hiányozni fog, hiszen az utóbbi 8 évben olyan sok témát adtak nekem.

0 Tovább

Bor és kártya

A kétezres évek elején, amikor még nem volt divat a blogolás, a hasonló gondolkodásúak különböző tematikus fórumokon találhattak egymásra. Akkor alakult ki a "Bor, az istenek ajándéka" című, 1999. július 15-én alapított topic közössége, amelynek tagjai közül többen is elismert bloggerek, szakírók lettek azóta. Még annak idején, a régi szép időkben játszottuk e fórumon azt, hogy asszociatív síkon milyen kártyajátékhoz ki milyen bort kapcsolna.
Az ötlet megéri a felmelegítést.

0 Tovább

A retsina mint imprinting

Az imprinting pszichológiai szakszó, mely a korai bevésődést jelöli, az élet első szakaszában történő információfelszívást és elraktározást, mely a későbbiekben meghatározza a fajspecifikus viselkedést.

0 Tovább

Megvan az új prés

Messze még a szüret, de elkezdtük a felkészülést. Hernádi barátaim hívtak az örömhírrel, hogy találtak egy régi, működőképes prést, mehetek érte. Így is tettem, és hamarosan kezdődik a hosszú felújítási folyamat.

0 Tovább

Borász lehet az év férfija

Az év férfiját keresi a Fejér Megyei Hírlap, és a jelöltek között két, a megyében dolgozó borász is van. A vicceket félretéve nagyon örömteli hogy egyáltalán felmerül az ötlet, hogy egy helyben dolgozó borász életpálya követendőnek számít, illetve kiemelésre méltó. Szavazzunk holnapig Hernyák Tomira és Miklós Csabira.

0 Tovább

borbandi

blogavatar

Borról mindent, a tudásszomj csillapítására. A termelő és a fogyasztó szempontjából egyaránt.

Legfrissebb bejegyzések

Utolsó kommentek